فهرست بازیکنانی که بیشترین دستمزد را در لیگ عربستان دریافت می‌کنند منتشر شد که ستاره پرتغالی تیم النصر در صدر قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹        13 July 2023
پردرآمدترین ستاره های لیگ عربستان+ عکس

به نقل از فارس؛ همزمان با تلاش مقام‌های سعودی برای کشاندن ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال به عربستان، فهرست بازیکنانی که بیشترین دستمزد‌های سالیانه را در لیگ این کشور دریافت می‌کنند، منتشر شد.

«کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی تیم النصر که آغازگر کوچ ستاره‌ها از فوتبال اروپا به عربستان بود، با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو در صدر این فهرست قرار دارد.

«انگولو کانته» هافبک پیشین چلسی و «کریم بنزما» کاپیتان پیشین رئال مادرید و بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۲۲ که اخیراً راهی الاتحاد، قهرمان لیگ عربستان شده‌اند، به ترتیب دستمزد ۱۰۰ و ۵۱ میلیون یورویی خواهند گرفت.

«روبن نوس» و «کالیدو کولیبالی» بازیکنان پیشین تیم‌های لیگ برتری ولوز و چلسی که در الهلال هم‌بازی خواهند بود، به ترتیب ۵۰ و ۳۳ میلیون یورو دستمزد می‌گیرند.

«روبرتو فیرمینو» مهاجم پیشن لیورپول هم که به الاهلی، تیم تازه صعود کرده به سطح اول فوتبال عربستان پیوسته است، دستمزد ۲۰ میلیون یورویی خواهد گرفت. «مارسلو بروزویچ» هافبک سابق اینتر هم با دستمزد ۲۰ میلیون یورویی راهی النصر شده است.

«ژوتا» مهاجم کناری جدید الهلال که از سلتیک به پرافتخارترین تیم آسیا پیوسته، ۱۲ میلیون و در نهایت «ادوارد مندی» دروازه‌بان سابق چلسی هم در الاهلی ۱۱ میلیون یورو درآمد خواهند داشت.

شب گذشته (چهارشنبه) نیز «سرگی میلینکویچ ساویچ» ستاره تیم لاتزیو با قراردادی ۴۰ میلیون یورویی به الهلال پیوست.

همچنین، باشگاه الاتفاق عربستان که «استیون جرارد» هدایت آن را بر عهده دارد، پیشنهاد دستمزد ۸۰۰ هزار یورو در هفته را به «جوردن هندرسون» کاپیتان لیورپول را ارائه داده است.

پردرآمدترین ستاره های لیگ عربستان+ عکس




برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: