اگر می‌خواهید سریال جدید و جذابی انتخاب کنید که ارزش دیدن داشته باشد در ادامه لیستی از بهترین سریال‌های خارجی جهان آورده‌ایم که مطالعه آن به شما کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷        12 June 2023

بهترین سریال‌های خارجی جهان کدامند؟

رویداد۲۴ نوشت: صنعت فیلم و سریال این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد زیادی هستند که سریال‌های خوب را تماشا می‌کنند. در ادامه تعدادی از بهترین سریال‌های خارجی جهان را می‌بینیم که در انواع ژانرهای ترسناک، علمی-تخیلی، جنایی، فانتزی، ماجراجویی و... دسته بندی شده‌اند. 

سریال سیلو Silo ۲۰۲۳

سریال "Silo" یک سریال در ژانر ترسناک و علمی تخیلی می‌باشد که در سال ۲۰۲۳ توسط کارگردان برایان وودز ساخته شده است. این سریال در دنیایی پس از فاجعه‌ای اتفاق می‌افتد که باعث نابودی زمین شده و بازماندگان درون یک سیلوی بزرگ و محافظت شده از خطرات خارجی زندگی می‌کنند. در این سریال با مسائلی مانند بقا، آزادی و مرگ مواجه خواهیم شد.  

سریال Ragnarok (راگناروک) 

سریال Ragnarok (راگناروک) در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است و ژانر آن فانتزی، درام و ماجراجویی است. داستان سریال در شهری کوچک در نروژ رخ می‌دهد که در آن، نوجوانی به نام ماگنوس به تازگی به آنجا نقل مکان کرده است. ماگنوس متوجه می‌شود که او دارای قدرت‌های فوق‌العاده‌ای است که به او اجازه می‌دهد با ارواح و نیرو‌های ماورایی مبارزه کند. او به دنبال راهی برای مبارزه با افراد شروری است که شهر را به خطر انداخته‌اند و در این بین با موجودات ماورایی دیگری نیز روبرو می‌شود. در کل، سریال Ragnarok دارای داستان جذابی است که موجودات افسانه‌ای و اعتقادات نروژی را در بر می‌گیرد.

سریال ملکه جنوب Queen of the South

به گزارش رویداد۲۴ سریال Queen of the South (ملکه جنوب) یک سریال درام و جنایی در سبک تلویزیونی آمریکایی است که بر اساس رمانی با همین نام از Arturo Pérez-Reverte ساخته شده است. این سریال در سال ۲۰۱۶ شروع به پخش شد و تا کنون ۵ فصل آن ساخته شده است. داستان سریال درباره ترزا مندوزا، یک زن جوان مکزیکی است که پس از کشته شدن دوست پسرش به آمریکا می‌رود و به یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر در جهان تبدیل می‌شود. او در حالی که به دنبال انتقام گرفتن از قاتل دوست پسرش است، باید با شرایط سخت و خطرناکی که در دنیای قاچاق مواد مخدر وجود دارد، مواجه شود. سریال Queen of the South دارای داستان جذابی با بازیگری عالی و صحنه‌های اکشن و جنایی هیجان‌انگیز است که برای طرفداران سبک جنایی و داستان‌های اکشن پیشنهاد می‌شود.

سریال ونزدی Wednesday

سریال Wednesday یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که در ژانر کمدی تاریک و فانتزی قرار دارد. این سریال در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است و هنوز فصل اول آن منتشر شده است. سریال Wednesday بر اساس شخصیتی از داستان‌های خیالی خانواده آدامز ساخته شده است.

سریال ونزدی Wednesday داستان دختر جوانی به نام ونزدی آدامز را روایت می‌کند که دارای قدرت‌های فوق العاده‌ای است. ونزدی برای شرکت در مدرسه خانواده آدامز به شهر می‌آید و در آنجا با دوستان جدیدی آشنا می‌شود. او در مدرسه با چالش‌هایی مواجه می‌شود و باید با نیرو‌های تاریکی مبارزه کند تا خانواده آدامز را نجات دهد. در حالی که ونزدی به دنبال پیدا کردن هویت خود است، او باید با خطراتی که پیش رویش قرار دارد، مقابله کند. در این سریال، شخصیت‌های فرعی مانند گراندمادر، یک معلم قدیمی و خانواده آدامز نیز حضور دارند.

سریال Manifest (لیست پرواز)

سریال Manifest (لیست پرواز) در سال ۲۰۱۸ ساخته شده  و در ژانر درام، معمایی و خانوادگی قرار دارد. داستان سریال حول محور خانواده‌ای است که پس از پروازی، به طور غیرمنتظره‌ای در فضا و زمان متفاوتی فرود می‌آیند. برای آن‌ها سه سال گذشته؛ در حالی که برای دیگران چند ساعت! اعضای خانواده باید با این وضعیت جدید رو ببه رو شوند و در عین حال به دنبال پاسخ به سوالات خود در مورد چگونگی این اتفاق بی‌سابقه بگردند. در طول سریال، راز‌های بسیاری به نمایش گذاشته می‌شود و اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد که برای پیدا کردن پاسخ به سوالات، اعضای خانواده باید با آن‌ها مبارزه کنند.

سریال Loki (لوکی)

سریال Loki (لوکی) یک سریال تلویزیونی آمریکایی در سبک ابرقهرمانی، ماجراجویی و فانتزی است که بر اساس شخصیت محبوب کتاب‌های کمیک Marvel به همین نام ساخته شده است. این سریال در سال ۲۰۲۱ توسط شبکه دیزنی پلاس (Disney Plus) منتشر شد و تا کنون یک فصل دارد. داستان سریال Loki درباره شخصیت لوکی، خدای ناروای آسگارد و برادر تور، قهرمان کتاب‌های کمیک Marvel است. در این سریال، لوکی پس از رخ دادن رویداد‌های فیلم Avengers: Endgame، در یک زمان دیگر از تاریخ به دنیایی منتقل می‌شود که قوانین زمان راه‌اندازی شده و او باید با موجودات مختلف و مسائلی که در این دنیا به وجود آمده‌اند، مبارزه کند.

در این سریال، تلاش لوکی برای پیدا کردن راهی برای بازگشت به دنیای خود، به همراه تلاش او برای شناسایی و مبارزه با شخصیت‌های شیطانی و خطرناک، دنبال می‌شود. سریال Loki دارای داستان جذابی با بازیگری عالی تام هیدلستون و صحنه‌های اکشن و ماجراجویی فوق‌العاده است که برای طرفداران دنیای مارول پیشنهاد می‌شود.

سریال Ozark (اوزارک)

سریال Ozark (اوزارک) در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است و در ژانر جنایی، درام و هیجانی قرار دارد. داستان سریال حول محور یک خانواده به نام بردی بوده که به دلیل ارتباط با کارتل مواد مخدر، مجبور به فرار به منطقه اوزارک در میزوری می‌شوند. در آنجا، آن‌ها برای شستشوی پول کثیف کارتل، یک کسب و کار بزرگ راه‌اندازی می‌کنند. در طول سریال، خانواده باید با مشکلات و چالش‌های فراوانی مانند رقیبان خطرناک، مبارزه کنند و در عین حال، با خانواده و روابط شخصی خودشان نیز دست و پنجه نرم کنند. سریال Ozark با بازی برت‌کارتر، لورا لینی و جیسون بیتمن پرطرفداری را به دنبال داشته است.

سریال Sweet Tooth (دندان شیرین)

سریال Sweet Tooth (دندان شیرین) یک سریال تلویزیونی آمریکایی در ژانر اکشن، ماجراجویی و درام است که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. داستان سریال در دنیایی پس از وقوع یک بیماری مرموز رخ می‌دهد که باعث نابودی بسیاری از جامعه شده است. در این دنیا، کودکانی با ویژگی‌های خارق العاده به دنیا می‌آیند که یکی از آن‌ها به نام گوس (Sweet Tooth) است. گوس نیمه انسان و نیمه شیر است و در پناهگاهی در جنگل‌های اطراف شهر بزرگ می‌شود.


 او در پی یافتن پدر واقعی خود است و در این راه با دوستان جدیدی آشنا می‌شود. در طول سریال، گوس و دوستانش با مخاطرات و چالش‌هایی مانند شکارچیان گرسنه، سازمان‌های مخفی و مسائل اخلاقی مواجه می‌شوند. سریال Sweet Tooth با بازی کریستیان کاناو، نانسی یانگ و دیلان الوود محصول شبکه نتفلیکس است.

 سریال Love ۱۰۱ (عشق ۱۰۱) 

سریال "Love ۱۰۱" یکی از سریال‌های ترکیه‌ای است که در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این سریال در ژانر درام و کمدی عاشقانه قرار دارد و توسط کارگردان سرکان اوزبیلجیک ساخته شده است. داستان سریال در دهه ۱۹۹۰ در شهر استانبول اتفاق می‌افتد و در مورد گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است که به دنبال نجات معلم مورد علاقه خود از اخراج شدن هستند. این دانش‌آموزان تصمیم می‌گیرند با مقاومت در برابر تصمیمات مدیران مدرسه، معلم خود را نجات دهند. سریال Love ۱۰۱ در ترکیه و سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

سریال Dexter (دکستر)

سریال "دکستر" یک سریال جنایی-درام آمریکایی است که برای شبکه Showtime ساخته شده است. سریال از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ پخش شده است و در هشت فصل به پایان رسیده است. سریال دکستر بر اساس رمانی به همین نام از جف لیندی بازسازی شده است. داستان سریال درباره یک قاتل سریالی به نام دکستر مورگان است که در روز‌های عادی به عنوان تکنسین خون شناسی در پلیس میامی کار می‌کند. دکستر یک شخصیت پیچیده است که در کودکی شاهد مرگ مادرش بوده و به دلیل این تجربه ناخوشایند، با تمرین و تلاش برای کنترل خشم و خودشکوفایی، خود را به یک قاتل سریالی تبدیل کرده است. او تنها افرادی را که فکر می‌کند ارزشی برای زندگی ندارند، به قتل می‌رساند. در طول سریال، دکستر با چالش‌هایی مانند روابط بین افراد، کنترل خودشکوفایی و مواجه شدن با دیگر قاتلان سریالی مواجه می‌شود. سریال دکستر به دلیل داستان پیچیده و شخصیت جذاب دکستر، موفق به جذب طرفداران بسیاری شده است.

سریال Breaking Bad

سریال Breaking Bad یک درام و جنایی آمریکایی است که در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ پخش شد. سریال داستان یک معلم شیمی به نام والتر وایت را روایت می‌کند که پس از تشخیص بیماری سرطان ریه، تصمیم می‌گیرد به همراه شاگرد سابق خود، جسی پینکمن، که یک معتاد است، کارخانه‌ای برای تولید کریستال متا آمفتامین بسازد و از فروش آن به عنوان یک کار پاره وقت، به دنبال کسب درآمد بیشتر می‌گردد. با گذشت زمان، والتر و جسی در ماجرا‌های بسیار خطرناک قرار می‌گیرند و روابطشان با خانواده و دوستانشان نیز به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. Breaking Bad با بازی برایان کرانستون به عنوان والتر وایت و آرون پل به عنوان جسی پینکمن، موفق به کسب شهرت جهانی و دریافت بسیاری از جوایز مهم در صنعت تلویزیون شده است.

سریال Westworld

سریال Westworld یک سریال درام و علمی تخیلی آمریکایی است که در سال‌های 2016 تاکنون پخش شده است. داستان سریال در یک پارک تفریحی آینده‌نگرانه و واقعیت مجازی به نام Westworld روایت می‌شود که در آن مهمانان می‌توانند با ربات‌های هوشمند و طراحی شده برای نقش بازی، به دنبال سرگرمی و تفریح بگردند. اما با گذشت زمان، ربات‌ها شروع به پیدا کردن هویت و خودآگاهی می‌کنند و این باعث می‌شود که وضعیت در پارک به طور جدی تحت تاثیر قرار گیرد. سریال با بازی بازیگرانی همچون انتونی هاپکینز، اد هریس، اوگست دیل و تندی نیوتن، موفق به کسب شهرت جهانی و دریافت بسیاری از جوایز مهم در صنعت تلویزیون شده است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: